Tilvalgsfag
Kommunikation og digitale medier - Kommunikation
Fakta
København
Som studerende på det etårige (to semestre) tilvalgsfag i Kommunikation arbejder du med centrale problemstillinger og teorier inden for Kommunikation, herunder specifikt interpersonel kommunikation og strategisk kommunikation. Målet er, at du skal tilegne dig viden om, og blive fortrolig med kommunikations- og organisationsteori, kommunikationstræning samt analyse af medieprodukter, -brugere og -afsendere.
Tilvalgsfaget i Kommunikation består af elementer og moduler fra bacheloruddannelsen i kommunikation og digitale medier.
Som studerende på tilvalgsfaget i Kommunikation deltager du i følgende kurser:
- Kommunikationsdesign 3: Kultur og værdier (projektmodul)
- Medieproduktion (studiefagsmodul)
- Kommunikation (projektmodul)
- Organisationskonsultation, organisatorisk læring og kommunikation, Valgmulighed 1 af 2
- Kommunikationsplanlægning & medier, Valgmulighed 2 af 2
- Valgfagsmoduler 4./6. semester
I studieordningen for bacheloruddannelsen i kommunikation og digitale medier, kan du læse mere om tilvalgsfagets indhold og opbygning.
På hjemmesiden www.kdm.aau.dk kan du læse meget mere om uddannelserne under Studienævnet for Kommunikation og Digitale Medier.
Adgangskrav
For at komme i betragtning til en studieplads på tilvalgsfaget i Kommunikation, skal du opfylder visse krav eller kunne dokumentere tilsvarende kvalifikationer.
Du kan finde kravene i studieordningens §7.
Det er ikke muligt at søge om dispensation fra de fagspecifikke adgangskrav. Hvis studiet tilbyder tilbyder dispensationsmulighed for de generelle adgangskrav, vil dette fremgå af studieordningens §7.