OLM-modul - Master i Offentlig Ledelse (MPG)

Strategisk HRM i det moderne arbejdsliv

Udforsk en skræddersyet rejse til stærkere ledelse! Opdag hvordan dette modul kombinerer teori og praksis for offentlige ledere, der ønsker at forme en robust HRM-profil.

Søg optagelse

OLM-modul - Master i Offentlig Ledelse (MPG)

Strategisk HRM i det moderne arbejdsliv

Søg optagelse

Fakta

Strategisk HRM i det moderne arbejdsliv, OLM-modul fra Master i Offentlig Ledelse (MPG)
Aalborg
18.000 kr.
En del af Master i Offentlig Ledelse (MPG)
Læs om Master i Offentlig Ledelse (MPG)
Februar 2024 - juni 2024
Ansøgningsfrist
Forlænget til 15. januar 2024

Velkommen til modulet om Strategisk HRM i det moderne arbejdsliv. Dette modul er skræddersyet til dig, der er en offentlig leder, og det sigter mod at styrke din professionelle HRM-profil gennem en kombination af solid teoretisk viden og praktiske færdigheder inden for HRM-strategi og daglig personaleledelse.

Du vil blive præsenteret for centrale teorier og emner inden for strategisk HRM og moderne arbejdsliv, der er relevante for offentlige organisationer. Dette vil give dig kompetencer til at analysere og tolke både teoretiske og praktiske HRM-udfordringer inden for den specifikke kontekst af offentlige institutioner og samfundsmæssige forhold.

Modulet vil også bidrage til din personlige udvikling som leder ved at fremme refleksion over din egen ledelsespraksis. Du vil have mulighed for at udvikle konkrete HRM-strategier og -processer, der er tilpasset de særlige udfordringer, som offentlige ledere står over for, både på organisatorisk og individuelt niveau.

Gennem underviseroplæg og praktiske sessioner, herunder arbejde med case-studier, får du en hands-on tilgang til læringen. Dette styrker din evne til at anvende teori i praksis og udvikle de nødvendige færdigheder til at tackle komplekse HRM-udfordringer.

Dette modul er obligatorisk for alle, der ønsker at gennemføre hele masteruddannelsen. Det er en uundværlig del af din uddannelsesrejse og vil ruste dig med de nødvendige værktøjer og kompetencer til at lykkes som leder i det moderne arbejdsliv.

Opdag potentialet i strategisk HRM

Dette modul giver dig den nødvendige viden og færdigheder til at skabe en effektiv HRM-profil, der passer til moderne arbejdslivs udfordringer. Vælg dette modul for at styrke din ledelsespraksis og bringe din organisation til nye højder.

Tag styringen over din egen læring!

Vores undervisning tager udgangspunkt i problembaseret læring (PBL) og det betyder, at du kan anvende din viden i autentiske situationer. Her får du friheden til at løse udfordringer, der direkte vedrører din egen organisation. Hos os går vi fra teori til handling, så du kan omsætte din viden til praktisk kunnen med det samme! Kom og tag del i skabelsen af din egen læringserfaring!

Kontakt os

Har du udfordringer eller spørgsmål? Kontakt os nu for skræddersyet rådgivning og styrk din vej til succes!

Send os en mail

Kontakt os

Send os en mail

Undervisningssted, øvrige udgifter og fonde

Muligheder for enkeltfag

Enkeltfag er en mulighed for dig, der ikke nødvendigvis ønsker at afslutte en fuld deltidsuddannelse.

Du kan se andre enkeltfagsmuligheder her.