![Hybride arbejds- og organisationsformer](https://prod-aaudxp-cms-001-app.azurewebsites.net/media/rhblmc4u/1026732_ledelse-uddannelse-og-teknologi-post-covid_1.jpg?width=2)
Fakta
Dette modul sætter fokus på, hvordan man kan anvende, tilpasse og forstå brugen af konkrete digitale teknologier til sproglæring. Hvad enten det gælder danskundervisning, undervisning i fremmedsprog eller dansk som andetsprog, arbejdsintegreret sproglæring, samt støtte af studerende med læse- og skrivevanskeligheder.
På modulet søger vi at udforske sproglæringspotentialer ved digitale teknologier i forhold til at rammesætte, facilitere og evaluere læringsaktiviteter i uddannelsesmæssige kontekster - herunder specialundervisning, grundskole, ungdomsuddannelser, sprogskoler eller videregående uddannelse.
Modulet tager afsæt i deltagernes egne behov og interesser for at arbejde med digitale teknologier til at fremme sproglæring.