Nikolaj er Customer Care Teamleader hos SHAPING NEW TOMORROW
Shaping New Tommorow producerer dansk herretøjsmode med fokus på at producere stilfuldt og strækbart herretøj. Nikolajs job går ud på at lede driften i virksomhedens kundeserviceafdeling og assistere og koordinere sine deltids- og fuldtidskollegaer.
Shaping New Tommorow producerer dansk herretøjsmode med fokus på at producere stilfuldt og strækbart herretøj. Nikolajs job går ud på at lede driften i virksomhedens kundeserviceafdeling og assistere og koordinere sine deltids- og fuldtidskollegaer. Derudover beskæftiger han sig med virksomhedens B2B aftaler.
"Jeg blev umiddelbart efter min færdiggjorte bachelor ansat i virksomheden som tresproget Customer Care Agent. Her havde jeg til opgave at bygge kundeservice op sammen med en anden kollega. I dag er vi nu 8 ansatte i kundeservice, og jeg har fået mere ledelsesansvar. Jeg synes, at SIV gav mig et rigtig godt fundament for at kunne indgå i en virksomhed i dagens Danmark. Det fokus der er på samarbejde og projekter, men også på sprogets retorik på uddannelsen, har gjort mig bedre udrustet til at kunne varetage de opgaver og ansvarsområder jeg har i Shaping New Tomorrow. Dette kommer specielt til udtryk i al den mundtlige og skriftlige kommunikation, jeg til dagligt udfører vha. den rygsæk fyldt med kommunikationsteori, som jeg er blevet udstyret med."
Nikolaj Damgård Christensen, International Virksomhedskommunikation i Engelsk